Lähetä laitteesi meille

Voit lähettää laitteesi meille postitse tai tuoda sen suoraan toimipisteeseemme. Asiakas toimittaa laitteen omalla kustanuksellaan toimipisteeseemme. Tarjoamme korjatun laitteen palautuksesta aiheutuvan postimaksun.

Vastaanotettuamme tarjouspyyntölomakkeen käsittelemme sen mahdollisimman nopeasti. Seuraavaksi lähetämme alustavan kustannusarvion, joka sisältää arvion työn kestosta ja toimitusohjeet laitteelle.

Laitteen saatuamme diagnosoimme vian, toimitamme lopullisen tarjouksen sekä huoltoaikataulun. Asiakkaan hyväksyttyä tarjouksen toteutamme sovitun työn ja palautamme laitteen asiakkaalle. Mikäli laite ei ole korjattavissa, lähetämme sen takaisin maksutta. Jos laite on korjattavissa, mutta asiakas hylkää korjaustarjouksen veloitamme palautuksesta aiheutuvat toimituskulut asiakkaalta.

 

Laitteen huolto vaihe vaiheelta

Lähetä tarjouspyyntö

Vastaanotettuamme tarjouspyynnön tarkistamme varaosien saatavuuden ja lähetämme alustavan kustannusarvion huollosta sekä lähetysohjeet.

Pakkaa laite ja lähetä

Pakkaa laite huolellisesti kuplamuovikuoreen. Liitä mukaan huoltotilauslomake allekirjoitettuna.

Korjaamme laitteesi

Ilmoitamme puhelimitse tai sähköpostitse kun laite on huollettu tai huoltoaikatauluun tulee muutoksia.

Laite on valmis

Kun laite on valmis, lähetämme sen takaisin asiakkaalle.

Tarjouspyyntö laitteen huollosta

* Pakolliset kentät